Villámgyors pestos hummusz

Valamilyen oknál fogva eddig teljesen abban a hitben éltem, hogy hummuszt készíteni hosszadalmas és pepecselős munka, és valóban hosszadalmas, ha a csicseriborsót te magad áztatod be, majd főzöd meg, de a gyorsabb megoldás is nagyon finom. 
Már hetek óta tervezgetem, hogy márpedig én akkor is csinálok hummuszt, ha sok idő, aztán tegnap nézegettem recepteket, és nagy meglepetésemre 10 perc alatt lett hummuszom.
Alapvetően Mindenmentes Nóri receptkönyvéből szerettem volna kiindulni, csak aztán kiderült, hogy a különleges ízesítéshez nincs meg minden hozzávalóm, így kreáltam egy saját verziót: hummus ala pesto rosso


Hozzávalók:
  • 1 db csicseriborsó konzerv (leszűrve, megmosva)
  • 1,5 ek tahini
  • 2 ek olíva olaj
  • 1 fél citrom leve
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 1 kis gerezd fokhagyma/ fokhagyma granulátum ízlés szerint
  • 4-5 cherry paradicsom
  • 1 ek pesto szósz
  • só & bors & chilipor
Ha megvannak a hozzávalók és felszeletelted a hagymákat, nincs más dolgod mint összeönteni őket egy közepes tálba, és elővenni a botmixert. Azt, hogy milyen állagot szeretnél, te döntöd el. Ugyanez vonatkozik a fűszerezésre is, folyamatosan kóstold és ízlés szerint rakj hozzá még sót/borsot/citromlét.
 Nekem legalább 3-szor kellett újrasóznom, mire megfelelt az ízlésemnek, de ez változó.
Tálalási javaslat * nyers répával kitűnő a hummusz :)

ups.! a képen látható mennyiség az eredetinek kb a negyede, tehát sok lesz, ezen meg is lepődtem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések